header-photo

اعتراف خبرگزاری رسمی فارس به بیماری رهبر ایران

خبرگزاری فارس با جزییات کامل به چگونگی آغاز و انتشار خبر بیماری رهبری پرداخته و بعد اعلام می‌کند که ایشان فقط دچار سرماخوردگی شدید بوده اند. فارس از قول مایکل لدین (آغازگر این جریان) می نویسد:

«تازه‌ترين گزارش‌هاي پزشكي نشان مي‌دهند كه وقتي او (حضرت آيت الله خامنه اي) هفته گذشته از بيمارستان مرخص شد، دچار گردش‌ خون نامناسب، ضربان قلب ضعيف، فشار خون بالا و نارسايي شنوايي است و تقريباً بينايي در يكي از چشمان خود را از دست داده و از درد شديد كمر رنج مي‌برد. ظاهراً نمي‌تواند به تنهايي از روي صندلي يا تخت خويش برخيزد. همه اين عوارض ناشي از سرطاني است كه او به آن مبتلا است.»

البته این حرف ها در 20 دیماه منتشر شد و بعد از آن رهبری در ملاقات عمومی ظاهر شد ولی ظاهر و رفتارش نشان می داد که بیماری جدی یی او را ناتوان کرده است و معلوم شد که خبر بیماری رهبر ایران شایعه نبوده است.
به نظرم زنده کردن این بحث توسط این خبرگزاری با این جزییات نشان از وجود چیزی بسیار متفاوت از سرماخوردگی دارد. و البته برجسته‌تر شدن رفسنجانی و نظراتش در باره مجلس خبرگان و رهبری شورایی وملاقات امروز صد نماینده مجلس با او و اعزام خاتمی به داوس سوییس در روزهای اخیر نیز تقویت کننده این نظر است.
خبر فارس در اینجا


1 comments:








ناشناس

گفت...

:))
joone dadash kheyli khandidam
akhe jigar tala
matlabo ta akharesh bekhoon motevajeh mishi ke oon harfaye aval male ye maghame amricayye ke masoole be ham pashi iran
badesh fars ono tafsir karde
kheyli goshadi
hamishe baraye in ke zaye nashi ta akhare matlabeto khoob bekhoon :))




Blog Widget by LinkWithin