header-photo

عاقبت نزدیک بودن نظر رهبر به احمدی‏نژاد: تحریم، انزوا، و ممنوع التصویری مرغ

من البته در موارد متعددی با آقای هاشمی اختلاف‏نظر داریم، که طبیعی هم هست؛ ولی مردم نباید دچار توهم بشوند، چیز دیگری فکر کنند. البته بین ایشان و بین آقای رئیس جمهور از همان انتخاب سال ۸۴ تا امروز اختلاف‏نظر بود، الان هم هست؛ هم در زمینه‏ی مسائل خارجی اختلاف‏نظر دارند، هم در زمینه‏ی نحوه‏ی اجرای عدالت اجتماعی اختلاف‏نظر دارند، هم در برخی مسائل فرهنگی اختلاف‏نظر دارند؛ و نظر آقای رئیس جمهور به نظر بنده نزدیکتر است.
بازگفته‌ی بالا گمانه زنی نیست، بخشی از خطبه‏ی علی خامنه‌ای (معروف به خطبه خون) در ۲۹ خرداد ۱۳۸۸ است. بنابراین گفته رهبر ج.ا. در مسایل خارجی ( توجه شود به تحریم‌ها گسترده و حمایت از کشتار در سوریه و منزوی شدن در سراسر دنیا)، در مسایل اجرای عدالت اجتماعی (توجه کنید به اعتیاد و تورم و قیمت ارز و ممنوع التصویر شدن مرغ از یک سو و اخراج و زندانی شدن و آواره شدن مخالفان از سوی دیگر)، و در مسایل فرهنگی (توجه شود به رفتار گشت‌های ارشاد با مردم، پایین آمدن سن فحشا، بستن خانه سینما، بالا رفتن آمار طلاق‌های واقعی و عاطفی و ...) نظراتش به نظرات احمدی نژاد نزدیک‌تر است. 

این بازخوانی بایستی روی دهد تا تاریخ از یادمان نرود و بدانیم که تحریم‌های امروز نتیجه همان کاغذپاره‌ خواندن‌ قطع‌نامه‌هاست که اکنون همچون آوار بر سر مردم ریخته است. این یک یادآوری است تا یادمان نرود که در مسایل خارجی و عدالت اجتماعی و فرهنگی نظر علی خامنه‌ای و احمدی‌نژاد به هم نزدیک بوده است و این نزدیکی آن‌قدر مهم بود که می‌باید آرای مردم نادیده گرفته می‌شد و احمدی‌نژاد با تقلب و خون بر مسند می‌نشت.

و البته این بازخوانی باید باشد تا نتوانند با انداختن گناه‌ها گردن احمدی‌نژاد، دامن رهبر را پاک نشان دهند. میرحسین بخوبی گفت که آگاهی رسانی چشم اسفندیار این کوتاه اندیشانِ سیاه نیت است. باید همچنان آگاهی رسانی کرد. رسانه شمایید. 

*دکتـرعلی شـریعتی: در ممکلتی که فقط دولت حق حرف زدن دارد هیچ حرفی را باور نکنید*
*رسـانه شمایید: این نوشتـه را برای دیگران هم بفرستید.  سبز یعنی استقامت تا بهار*
*«حرف حساب» ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجـــــــــــــــــا مشترک شوند*
Blog Widget by LinkWithin