header-photo

گوگل پلاس چیست و چگونه در آن عضو می‌شوند؟


بیش از یک هفته از راه‌اندازی «گوگل پلاس» می‌گذرد و در همین مدت کوتاه که شمار کمی از علاقمندان توانسته‌اند به آن بپیوندند توانسته است هیجان زیادی میان کاربران استفاده کننده ایجاد کند. این هیجان، بخشی ناشی از خدمات کاربرپسندی است که گوگل پلاس ارائه می‌دهد و بخشی نیز به سبب سربرآوردن یک رقیب جدی و جدید برای فیسبوک است. به همین دو دلیل نیز بیشتر مطالب به اشتراک گذاشته شده در این مدت در باره ویژگی‌های گوگل پلاس و یا هم‌آوردی آن با فیسبوک بوده است.

استقبال کاربران ایرانی و کوچ آن‌ها از شبکه‌های دیگر نظیر فیسبوک، گوگل ریدر و فرندفید نیز کاملا آشکار است و گفت‌وگوهای بین آن‌ها نیز گاهی به مقایسه خدمات ارائه شده در گوگل پلاس و سرویس‌های دیگر است. گفتنی‌ها در باره گوگل‌پلاس بسیار است (که در آینده بیشتر به آن می‌پردازم) اما شاید مهمترین گفتنی در باره این شبکه تازه اجتماعی این باشد که گوگل پلاس نه شبیه فرندفید است و نه شبیه فیس بوک و گودر ولی ویژگی‌هایی تمام این شبکه‌ها را تا حدودی داراست.

مهمتر این‌که اینگونه به نظر می‌رسد که گوگل پلاس از همه این شبکه‌ها بین المللی‌تر باشد. یعنی امکان ارتباط بین المللی، بخصوص به دلیل سرویس‌های دیگر گوگل، در پلاس بهتر از هرجای دیگری برقرار است. به همین دلیل گوگل پلاس را باید یک میدان عالی برای حضور بهتر و با کیفیت ایرانیان در جامعه جهانی مجازی دانست. مثلا گاهی در طول این یک هفته، شمار زیادی سعی کرده‌اند از ترجمه گوگل استفاده کنند تا خطوط فارسی پست‌ها را بخوانند و رابطه برقرار کنند و یا اینکه کاربران فارسی زبان با زبان‌ انگلیسی یا دیگر زبان‌ها با دیگر کاربران ارتباط برقرار کرده‌اند.
گوگل پلاس فعلا در مرحله آزمایشی محدود به سر می‌برد و عضویت در گوگل پلاس فعلا با دعوت دیگر کاربران عضو صورت می‌گیرد اما در همین مدت کوتاه برخی آمارها حکایت از عضویت نزدیک به پنج میلیون در این شبکه اجتماعی دارد.

دو نکته: 
1. چنانچه مایل به عضویت هستید ایمیل خود را بگذارید تا دعوت شوید. اگر نمی‌خواهید ایمیلتان دیده شود در پیامتان لطفا بنویسید منتشر نشود تا در نظر گرفته شود. 

*«حرف حساب» ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجـــــــــــــــــا مشترک شوند*


1 comments:








انتشار اگاهی

گفت...

از روشهای دینامیکی و متغیر چه می دانید؟

توجه :افراد دستگیر شده نکات ایمنی را نمی دانستند

بند 12 از منشور دفاعی اِل یاسین (بیانیه 19)

(بیانیۀ 19 شامل موثرترین، قویترین و کاراترین سبک ها و روش های مبارزۀ نرم و ضد جنگ روانی می باشد)

http://www.freewebs.com/mansouroun/bayaniye.htm متن کامل بیانیه19




Blog Widget by LinkWithin