header-photo

توصيه هایی برای برگزاری بهتر، امن تر و موثرتر تظاهرات ميليونی بيست و دوم بهمن سبز

1. ضروری: ماسک، عینک دودی، خشکبار و غذای کم حجم و سبک، دستمال آغشته به سرکه، کیسه فریزری، کفش و کلاه راحت، لباس گرم و ضد آب، فندک و سیگار، نماد سبز، چتر (باران و وسیله ی دفاعی)، حمل نکردن سلاح سرد (چاقو، پنجه بکس ...)

2. جانبی: لیزر دستی (انداختن به چشم مهاجمان و دوربین ها)، موبایل یا دوربین، سیم چین و دست کش، بادکنک سبز، سوت، طناب (برای پایین کشیدن سیم بلندگوها)، عکس شهدا و پلاکاردهای فارسی، ترکی، کردی و انگلیسی، مقوا (ساختن بلندگوی دستی)، تخم مرغ رنگ دار. (ویدئوی زیر طریقه ی درست کردن لیذر قوی را نشان می دهد)

3. پارک کردن ماشین در جایی دور از مسیر اصلی راهپیمایی.
4. پزشکان و پرستاران: همراه داشتن کمک های اولیه
5. ساکنان مسیر آماده پناه دادن به مردم باشند.

6. چماقداران مزدبگیر احتمالا شب را در پایگاه های نزدیک به آزادی سر می کنند و خسته و عصبی خواهند بود. طولانی تر شدن مراسم آن ها را خسته تر و درمانده تر می کند. (وعده غذای سبک یادتان نرود).

7. نباید گذاشت احمدی نژاد راحت به جایگاه سخنرانی برسد. در صورت دیدن نشانه هایی از آمدن او (شادی و تکبیر و ...) باید کوشید با نامنظم کردن اوضاع سازمان برگزار کنندگان را به هم ریخت. احتمالا ساکنان اکباتان و بیمه در این زمینه خیلی می توانند موثر باشند. اخلال در حضور احمدی نژاد و طولانی کردن و احتمالا لغو سخنرانی او یک پیروزی بزرگ خواهد بود.

8. نیروهای ویژه و چماقداران در مساجد ، میراث فرهنگی ، کلانتریها ، وزارت کار و سایر مراکز دولتی نظامی و انتظامی ، به صورت آماده باش مستقر خواهند بود. زیر نظر داشتن این مکانها و کنترل رفت و آمدهای آنها ضروری است.

9. ساکنین نزدیک مسیر راهپیمایی یک کیسه رنگی حاوی «قلوه سنگ» (20 یا 30 عدد) آماده کنند و در روز راهپیمایی کنار در منزل یا پشت ماشین ها در خیابانهای فرعی و یا درون سطل های زباله بگذارند تا در صورت حمله مزدوران ، امکان دفاع حداقلی فراهم شود.

10. ساکنان ساختمانهای مشرف به مسیر راهپیمایی با رعایت شرط استتار از مراسم و هم از مزدوران سرکوبگر عکس و فیلم برداری کنند.

11. بعلت ریزش بزرگ نیروهای وفادار به کودتا، شمار تظاهر کنندگان آن ها کم خواهد بود و با توجه به حضور خبرنگاران خارجی همچون روز قدس احتمال خشونت بسیار کم است و تظاهراتی به بزرگی 25 خرداد شکل خواهد گرفت. این را به همه یادآوری کنید (رسانه شمایید.) 

12. از صورت هموطنان سبز فیلم و عکس برداری نکنید. یک مموری (حافظه) ذخیره با خود داشته باشید تا در صورت نیاز با حافظه اصلی عوض کنید (در صورت پر شدن و یا احتمال بازرسی دوربین/موبایل شما.)

13. حتی الامکان در جمع های چندنفره ی دوستان و فامیل در مراسم شرکت کنید. در صورت دستگیری یک نفر با سر و صدا و هجوم به دستگیر کننده شرایط آزادی او را فراهم کنید.

14. شناسایی مزدوران : آن ها با تغییر ظاهر و پوشیدن لباسهای اسپرت نمی توانند چهره خود را پنهان کنند. آنها معمولا نگران و مشوش هستند، در یک جا مستقر می شوند، به چهره ها خیره می شوند، به صحنه کلی تظاهرات کاری ندارند، دکمه لباسشان به دلیل اختفای سلاح و بی سیم همیشه بسته است، هنگام دویدن به دلیل نگرانی از افتادن سلاح یا بی سیم دست به کمر دارند و ... این افراد با کمی دقت به خوبی قابل شناسایی اند و عموما در تقاطع مسیر ایستاده اند، در صورت شناسایی آنها تهیه فیلم و عکس چون همیشه با رعایت احتیاط کار مفیدی خواهد بود.

15. به دلیل جمعیت کم مزدوران ، بلندگوها نقش روانی مهمی برای آنها دارند. از این رو، از کار انداختن بلندگوها در اولویت است.

16. با استفاده از هوش و تجربه خود مانع از جنگ روانی مزدوران از طریق انتشار اخبار دروغ در میان راهپیمایان گردید

اين نوشته را چاپ کنید و يا شفاهی و یا الکترونیکی به دیگران برسانید (عکس متن این نوشته در زیر است. روی عکس کلیک کنید تا بزرگتر ببینید). ما بيشمار و پيروزيم و سبزترین 22 بهمن تاریخ را خواهیم آفرید.
منبع: خرد جمعی تمام سبزها. هر سبز یک رهبر است، یک ستاد  است، یک رسانه است.

رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید
بیست و دوم بهمن را سراسر سبز کنیم و حضور میلیونیمان را به رخ استبداد بکشیم
حرف حساب ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجــــــــــــا مشترک شوند


2 comments:








rojhan

گفت...

ضحاک ماردوش نمیخوایم / مزدور کفن پوش نمیخوایم
ضحاک ماردوش نمیخوایم / مزدور کفن پوش نمیخوایم
ضحاک ماردوش نمیخوایم / مزدور کفن پوش نمیخوایم
ضحاک ماردوش نمیخوایم / مزدور کفن پوش نمیخوایم





ناشناس

گفت...

برای آگاهی دوستان:

همین چند لحظه پیش در راس ساعت ۲۱ (۲۱ بهمن) در زمان الله اکبر حکومتی، مسجد محل ما با بلند گو شروع به پخش الله و اکبر کرد.
۳ بار کل الله و اکبرها تکرار شد. در نوار پخش شده یکی میگفت الله و اکبر و چند صدای الله و اکبر هم پشت آن میآمد. مدت زمان کل پخش آن با دو بار وقفه بیشتر از ۳ دقیقه نشد (برای سه نشدن)

باید گفت این بار نوار هم پا پیدا کرده.

لطفا دوستان بالاترینی را هم با خبر کنید.




Blog Widget by LinkWithin