header-photo

جمهوری اسلامی به رهبری علی خامنه ای 31 سالگی اش را با شکنجه و تهدید به تجاوز در مسجد امیرالمومنین (ع) آغاز کرد

درست وقتی که فکر می کنی دیگر از این بدتر نمی شود باز خبر بر سرت آوار می شود که چرا از این بدتر هم هست. امروز فاطمه ی کروبی در نامه ای به علی خامنه ای از ضرب و شتم و مضروب کردن پسرش به دست پاسداران و نیز تهدید او به تجاوز در خانه ی خدا پرده برداشت تا ادعای فریب آلود و مشمئز کننده ی دینی بودن حکومت کودتا بار دیگر به تمسخر تاریخ و جامعه ی بین المللی در آید و صفحه ی سیاه دیگری بر پرونده ی جنایت ها و شکنجه ها و ناجوانمردی های جمهوری اسلامی افزوده شود. عکس گویاست ولی نامه ی فاطمه ی کروبی همسر شیخ پر شهامت و راستین مهدی کروبی بهتر شرح این جنایت را باز می گوید. او در بخشی از نامه وحشی گری های کودتاچیان را اینگونه بیان می کند:
علی به جرم نانوشته شرکت و کمک به حفاظت از پدر دستگیر و به مسجد امیر المومنین (ع) برده شد و در خانه خدا این محل امن الهی در کنار سایر بازداشت شدگان کتک خورد و ناسزا شنید. هنگامیکه اسامی بازداشت شدگان را یادداشت می کردند، اوباش هائی که امروز در لباس ضابطان قرار گرفته اند به هویت علی پی بردند و پس از ده دقیقه و کسب اجازه از مسوولان ارشد خود، او را از جمع جدا کرده و بشدت مورد ضرب و جرح قرار دادند. این از خدا بی خبران مکان امن الهی را به شکنجه گاه فرزندان مردم تبدیل کردند. آنان در کنار ضرب و جرح شدید فیزیکی علی با بکارگیری سخیف ترین و زشت ترین الفاظ نسبت به فاطمه و مهدی کروبی او را تحت فشار روحی قرار دادند و در قبال اعتراض علی نسبت به آن اهانت ها و شکستن حرمت مسجد، نه تنها خشونت فیزیکی و زبانی را افزایش دادند بلکه این مرد ۳۷ ساله را در خانه خدا تهدید به … کردند – مجازات ارتکاب آن فعل در قانون مجازات اسلامی مرگ است. خدا می داند این جماعت وقیح با دست بازی که دارند بر سر جوانان کم سن و سال این کشور چه آورده و می آورند. براستی که زبان و قلم از بیان وحشی گری این قوم که این روزها بر فرزندان این مرز و بوم حاکم شده اند قاصر و ناتوان است.

 در پایین متن کامل این نامه را می بینید.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت اله خامنه ای – مقام معظم رهبری
با سلام و احترام
در ارتباط با راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال و حوادث پیرامون آن که شخصا شاهد بخش کوچکی آز آن بودم و یا فرزندم علی پس از آزادی بیان کرد با در نظر گرفتن خدا، صادقانه و به نیت درمان این غده ی سرطانی که تمامیت نظام و اسلام را نشانه گرفته است و با این امید که دستور صریح و قاطع جنابعالی به افراد صالح به پاک کردن همیشگی آن منجر شود، نکاتی به استحضار می رسانم. اینجانبه از سال ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۷ در کنار همسرم در مبارزه علیه رژیم سفاک پهلوی فراز و نشیب هائی را پشت سر گذاشتم و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال توفیق یافتم در بنیاد شهید در دوران دفاع مقدس در بخش دارو ودرمان به مجروحان و وخانواده های معزز شهدا خدمت نمایم و مورد تقدیر کتبی امام (ره) قرار گیرم. پس از آن نیز در هر مسئولیت اجرائی قرار گرفتم و یا نمایندگی مردم در مجلس را بر عهده داشتم، سعی کردم با خدمت به مردم بطور عملی از نظام و انقلاب حمایت کنم. همگان میدانند که اینجانبه از بدو انقلاب تاکنون نیز همواره از انقلاب، نظام و آرمان های امام و شهدا دفاع کرده و می کنم. استدعا دارم آنچه که در این نامه به نگارش در آمده را تنها از سر دلسوزی و برای پیشگیری از جنایات آتی علیه فرزندان این سرزمین بدانید، نه برای فرزندم علی که بازداشت او فقط یک نمونه کوچکی است از این دریا. توضیحات زیر تنها در این راستا بیان می گردد و لاغیر.

فرزند سوم ام علی که در سن ۲ سالگی دستگیری و محکومیت ۵ ساله پدر را در شمیران تجربه کرده بود، در کنار پدرش در راهپیمائی ۲۲ بهمن به رسم همه ساله شرکت کرد. همه گروه های سیاسی و شخصیت های هر دو جریان از مردم برای شرکت در این راهپیمائی بزرگ دعوت کردند و از آنان خواستند با پرهیز از افراط گرائی و خشونت زبانی و فیزیکی بطور آرام شرکت کنند. متاسفانه خشونت طلبان که حیات سیاسی و اقتصادی خود را در خشونت و بحران می بینند با دستور به پیاده نظام های بی هویت به همسرم این یار دیرینه امام و مردم یورش بردند که ابعاد آن را همگان می دانند. اینجانبه که برای شرکت در راهپیمائی رفته بودم با فاصله ای اندک شاهد آنچه گذشت بودم. در همان موقع، علی به جرم نانوشته شرکت و کمک به حفاظت از پدر دستگیر و به مسجد امیر المومنین (ع) برده شد و در خانه خدا این محل امن الهی در کنار سایر بازداشت شدگان کتک خورد و ناسزا شنید. هنگامیکه اسامی بازداشت شدگان را یادداشت می کردند، اوباش هائی که امروز در لباس ضابطان قرار گرفته اند به هویت علی پی بردند و پس از ده دقیقه و کسب اجازه از مسوولان ارشد خود، او را از جمع جدا کرده و بشدت مورد ضرب و جرح قرار دادند. این از خدا بی خبران مکان امن الهی را به شکنجه گاه فرزندان مردم تبدیل کردند. آنان در کنار ضرب و جرح شدید فیزیکی علی با بکارگیری سخیف ترین و زشت ترین الفاظ نسبت به فاطمه و مهدی کروبی او را تحت فشار روحی قرار دادند و در قبال اعتراض علی نسبت به آن اهانت ها و شکستن حرمت مسجد، نه تنها خشونت فیزیکی و زبانی را افزایش دادند بلکه این مرد ۳۷ ساله را در خانه خدا تهدید به … کردند – مجازات ارتکاب آن فعل در قانون مجازات اسلامی مرگ است. خدا می داند این جماعت وقیح با دست بازی که دارند بر سر جوانان کم سن و سال این کشور چه آورده و می آورند. براستی که زبان و قلم از بیان وحشی گری این قوم که این روزها بر فرزندان این مرز و بوم حاکم شده اند قاصر و ناتوان است.

دستگیری علی فتح الفتوحات این جماعت بی هویت بوده که با افتخار و برای مرعوب کردن سایر بازداشت شدگان او را شکنجه می کردند. در هنگام انتقال بازداشت شدگان آنان علی را از جمع جدا کرده و به گارد ویژه به سرکردگی افراد فاسدی می سپارند که دور جدید شکنجه او آغاز می گردد. در هنگام شکنجه از او فیلم گرفته و با افتخار از اینکه فرزند مهدی کروبی در اسارت آنان است با زشت ترین الفاظ به مهدی کروبی و خانواده او توهین می کنند. هنگامیکه دستور انتقال و آزادی علی به پایگاه خیابان شهید مطهری می رسد، مامور شکنجه ضمن اظهار تاسف می گوید اگر ۲۴ ساعت دیگر اینجا بودی جنازه ات را تحویل می دادم. البته جا دارد از رفتار انسانی افسران پایگاه شهید مطهری و تلاش آنان در جهت درمان علی تشکر شود. برای نجات سایر بازداشت شدگان ایشان آمادگی دارند جزئیات بیشتر را در اختیار هر مقامی که صلاح بدانید قرار دهند.

آین رنجنامه برای علی نیست زیرا او امروز تحت درمان و در کنار خانواده اش است. این نوشته برای آن است که جنابعالی تا دیر نشده به دادخواهی فرزندان بی نام و نشان این کشور بویژه دستگیر شدگان جوان اخیر برسید. پیش از آنکه کامران ها و محسن های دیگر زیر شکنجه این افراد بی مسئولیت جان دهند و حیثیت این کشور و نظام را به چالشی اساسی بکشانند، تدبیری نمائید. امروز متاسفانه شاهد قوه قضائیه مستقل و مقتدر که بتواند به تظلم خواهی مردم رسیدگی کند و یا مجلسی توانمند که بخواهد به حمایت از حقوق مردم مبادرت کند نیستیم، فلذا از حضرتعالی خاضعانه و مصرانه می خواهم بداد مردم و ظلمی که بر آنان می رود برسید و از مسوولان قضائی بخواهید که چرا به جنایت آمران و عاملان اصلی جنایات کهریزک و سایر بازداشتگاه ها رسیدگی نمی کنند که اگر به دستور بجای جنابعالی در قبال کهریزک بدرستی عمل کرده بودند، امروز قطعا شاهد تکرار مجدد آن نبودیم.

فاطمه کروبی
۲۴/۱۱/۱۳۸۸


رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید
سبــــــز یعنــــی استقـــــــــــــــــــامت تا بهــــــــــــــــــــــــــــار
حرف حساب ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجــــــــــــا مشترک شوند


5 comments:








ناشناس

گفت...

میگویند فرزند آقای کروبی تهدید به تجاوز شده وکتکش زدند اونهایی که نام و نشانی نداشتند و ...
امروز خبری که مثل توپ صدا کرد همین بود اماآیا این اولین مورد یا آخریش مسلمه که نه اولیشه ونه آخرینش خواهد بود تقریبا صددرصد جوانانی که دستگیر شدند رو خیلی بدتر از ایشون باهاشون برخورد کردند این کثافتها برای کم کردن طرفدارای جنبش سبز فقط به این نتیجه رسیدند :جوانانی که دستگیرشدند یا مورد تجاوز قرار دادند ویا لباساشونو در آوردند وتهدید به تجاوزشون کردند ودر حین ارتکاب تجاوز یا تهدیداز جوان نگون بخت فیلم گرفتن وبعد تهدیدش کردند که اگر دوباره تو خیابون برای تظاهرات دیده بشن ویا کسی گزارش بده که تو تظاهرات بودند فیلمی که ازش تهیه کردند رو تو محل زندگیشون پخش میکنند تا آبروش بره دقیقا به همین دلیله که هر کس دستگیر میشه ندامت سر تا پا شو میگیره.وبعضی از این افراد حرفهایی رو تو تلویزیون میزنند که آدم باورش نمیشه که این آقا همون آقای فلانی باشه، حتی هیتلر هم دست به چنین جنایاتی نزده بود آیا فکر میکنید باز هم باید بشینیم که فلان مناسبت بیاد به نظر من با توجه به وضعیت اسفبار کنونی وبا توجه به اینکه اگر رژیم برای سرکوب مردم از همین روش استفاده بکنه که میکنه فلذا از نظر شرعی برای اونایی که مسلمونند و به اسلام پایبندند و کلا از نظر تمام معیارهای انسانی مبارزه وسرنگون کردن این رژیم واجب ولازمه چرا که اگر در مقابل ظلم سکوت کنیم خودمان شریک جرم ظالم خواهیم بود بنابراین دیگر بس است صبر تا کی؟ ذلت تا کی ؟ امروز قومی بدتر از قوم لوط بر ما حاکم شده نباید فرصت رو از دست داد نباید منتظر فلان مناسبت بود باید تمام روزهای اسفند ماه را چهارشنبه سوری اعلام کنیم وگر نه این شتر در خانه تک تک ما خواهد خوابید اگر این بازجو در خیابان مشغول برخورد با معترضین بود فرصت این را نداشت که اینهمه بلا را سر یک نفر بیاورد چرا هیچکس نمیخواهد این را درک کند که بهترین روش برای مبارزه مبارزه مداوم یعنی هفته ای 3تا4 روز به خیابان آمدن است فقط با این روش میتوانیم طعم پیروزی را بچشیم وگر نه ول معطلیم این که پسر آقای کروبی بود میدونین چه تعداد از جوونا رو گرفتن به همین شکل تهدشون کردن وهزاران بلاسرشون آوردند اگر در مقبل ظالم سکوت کنیم بلایی بدتر از هائیتی به سرمون خواهد اومد و این وعده خداوند متعاله در این شرایط هر کس میگه که باید سکوت کرد وباید صبر کرد و کم کم جلو یا اینقدر احمق هست که نمیدونه چه اتفاقاتی تو دوروبرش داره میافته ویا اینکه دستش با کودتاچیان تو یک کاسه هستش اگر غیر از اینه دلیلش رو برای صبور بودن بگه نکنه ما هم هدایت شدیم .والسلام





ناشناس

گفت...

حضرت امام خمینی فرمودند که اگر مصلحت نظام اقتضا کند ما نماز و روزه را هم تعطیل می کنیم. بنا بر همان فتوای نمایندۀ مستقیم الله بود که اکنون اگر لازم باشد مسجد تبدیل به تجاوزخانه به پسرانِ جوان خواهد شد. چه فرقی دارد؟ مصلحت نظام است دیگر.





bahman sarshari

گفت...

با درود به خود خدا،

و اما:

چاه زن همیشه خودش ته چاه! بله، این چنین است رسم روزگار! در دوران ریاست آقای کروبی این رژیم از خدا بی‌ خبر و این رژیم خونخوار و آن مجلس از خدا بی‌ خبر، (در زمان پادشاهی آقای کروبی) من دو تا از برادرانم به جرم مشروبخری(بله با افتخار میگویم) به پای جوخی اعدام سپرده شدند.(۱۹ سال و ۲۳ سال). آن زمان مگر شما سرکار خانم کروبی ، عذر می‌خواهم، مگر کار و کور بودید که به آقای کروبی سر مجلس شا م بگویید که چرا در این مملکت جوانان را می‌کشید؟؟؟ اما حالا که نوبت شما شده ما و جهان باید برای شما و مملکت عزا بگیریم؟


از نظر من شخصاً، خدا کند که این جنایت آنقدر ادامه پیدا کند تا تخم اسلام و شیعه از سر زمین ایران کنده شود.

۲۰ سال است که ما در غربت نان شوم ننگ اسم شما را می‌خوریم، ۲۰ سال است که شما از خدا بی‌ خبران، بی‌ وجدانان بر آن سر زمین جنایت و حکمرانی می‌کنید، حالا هر آنچه که کشتید دورو کنید. این سر سوزن است. حالا تازه شروع میشود، ببینید که آخر کار شما به کجا خواهد رسید.

سر کار خانم کروبی و آقای موسوی مگر در زمانی‌ که شما بر سر اسب قدرت سوار بودید،، حکومت، حکومت عدل علی‌ بود؟ مگر در آن زمان در این مملکت زیر دست شما و در روی چشم شما در ایران خون ریزی نشد؟ حالا ما باید غصهٔ شما‌ها را بخوریم. شما آخوندها با این خرفات و مزخرفات ۱۴۰۰ سال پیش، ایران را و فرهنگ ایران را نابود کردید.شماها به هموطنانتان خیانت کردید، شماها از حیوانات هم پستر هستید.

خدایا، هر چه بیشتر این روح سیاهان را رسوا کن.

با درود به کسانی‌ که در رسوایی شما دریغ نمیکنند.

با احترام به همه.

دکتر بهمن سرشاری از هامبورگ، آلمان(بیمارستان و کلینیک دانشگاه هامبورگ)





ناشناس

گفت...

عرفان عزیز
خواهش می کنم متن زیر را منتشر در بالاترین منتشر کنید
http://saraswatia.blogspot.com/2010/02/blog-post.html

پیروز باشید





chista

گفت...

خود کرده را تدبیر نیست.زمانی که خمینی خون آشام از کشته پشته می ساخت.همین ها که حالا مورد اتهام هستند یاران با وفای او بودند ..اما حالا..زمان می گذرد.و همی جنایت کاران پاسخوگو باید باشند..و استثنا وجود ندارد.روزی که زیاد دور نیست دارو دسته ی خامنه ای و خودش به سرنوشت صدام دچار خواهند شد.




Blog Widget by LinkWithin