header-photo

ده دلیل برای پیروزی سبز در 22 بهمن / سبز سبزم ریشه دارم، من درختی استوارم

1.  علیرغم امکانات نامشروع و حرام کودتاچیان و ماشین عظیم سرکوب و فریب و ارعاب مردم باز هم آمدند تا نشان دهند که همچنان سبزند و خسته نیستند.

 2. نشان دادیم که بازی تمام نشده چون واقعا بازی هنوز تمام نشده است و تا ستمگری و دیکتاتوری بر ایران حکمفرما باشد هر باره همین بساط است.

3. ما می دانیم که به هر بار آمدنمان ماشین کودتا فرسوده تر می شود. پس ما باز هم می آییم تا فرسوده ترشان کنیم.

4. ما پیروزیم چون داریم می آموزیم که آزادی آسان نیست و پشتکار داشتن (که سرمایه عظیم تمام پیروزی هاست) را تمرین می کنیم.

5. ما پیروزیم، چون از 22 خرداد به بعد پیروز بوده ایم، ما پیروزیم چون احساس عزت ملی امان، چون غیرت وطنی امان، چون اعتماد به نفس انسانی امان را روز بروز بیشتر می بینیم. 

6. .ما باز هم پیروز شدیم چون همه دیدند از ترس ما خیابان ها و میدان ها را بلندگو باران کردند

7. ما باز هم پیروز شدیم چون از ترس ما خبرنگاران را قرنطینه ای با اتوبوس به میدان آزادی بردند تا از مزدبگیران خودشان فیلم و عکس و خبر تهیه کنند ولی ویدئوهای ارسالی سبزهای داستان دیگری را به دنیا خواهد گفت. 

8. ما پیروزیم چون مردم باز هم دیدند که حکومت کودتا به آنجا رسیده که برای مقابله با مردم خودش اینترنت و موبایل ها را قطع می کند، آب پاش زرهی چینی در برابر مردم قرار می دهد و حتی سطل های زباله را عوض می کند.

9. ما پیروزیم چون کروبی بزرگ، این پدر شجاع و جان برکف باز به میان مردم آمد و همگی کاری کردیم که این ها نتوانند این مراسم را به نام خود بنویسند.


10. و آخر اینکه ما پیروزیم چون می دانیم که انسانیم و ادعای فرعونی و خداگونگی نداریم. همچون کبک سر در برف نمی کنیم و از اشتباهاتمان درس می گیریم. ما خود را نقد می کنیم، ما خود را باز می سازیم، ما خود را بهبود می دهیم. ما پیروزیم چون به آینده ی راهمان امیدوارم و نخواهیم گذاشت امید را همچون رایمان از ما بدزند. همانطور که میرحسین موسوی رییس جمهور واقعی ملت ایران گفت، ما داریم راه سبز امید را زندگی و تمرین می کنیم.

همه خسته نباشیم و استوار تر و امیدوارتر در راه سبز امید زندگی می کنیم تا زندگی کودتاچیان را به پایان برسانیم. سبز یعنی استقامت تا بهار. 

رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید

سبز یعنی استقامت تا بهار
حرف حساب ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجــــــــــــا مشترک شوند


4 comments:








مسعود منور

گفت...

از ماندلا و گاندي ياد بگيريم. شما پيروز نهايي هستيد صبر پيشه کنيد شما تمام فرصتهای حکومتو تبدیل به تهدید کرده اید و جشن هاشونو اذیت و عزا کرده اید. بدبختها 6 ماهه تو کابوس 22 بهمن هستند و از فردا تو کابوس چهارشنبه سوری!! با اين همه فشار و تهديد حکومت و بستن راههاي ارتباطي و سانسور و تفرقه افکني و زندان کردن پيشبران فکري جامعه خيلي خوب عمل کرده ايد.زماني است که بايد تمام دوستانتون را حفظ کنيد خود آقاي خميني روي دوش مجاهدين و کمونيست ها و دهها گروه ديگر بالا رفت و بعد انقلاب را تصرف کرد و صاحبان انقلاب را کنار گذاشت!! هنوز هيچي نشده هول شديد! کمي تجربه کنيد تا مثل آخوندها کشور را به 50 سال قبلش بر نگردونيد.

بابا 30 سال امکانات کشور زرخيز ايران دستشون بوده و از غفلت و اعتماد اوليه مردم سواستفاده کرده و چند نسل را آموزش داده اند شماها کار بزرگي کرده ايد که خواب يک حکومت مستقر با قساوت و خشونت دهها برابري شاه را برهم زده ايد خودتونو باور کنيد شما داريد اثبات ميکنيد حکومت ديني کارآيي نداره.
حالا هم بايد برنامه ريزي ميان مدت و طولاني مدت کنيد وبفکر انتقال جنبش به لايه هاي کم سواد و روستاهاي دور دست باشيد راستي شما بله خود شما فيلمهاي عاشوراي 88 را به دست چند نفر در چند شهر رسونديد؟؟

شما رسانه هستيد منتظر نباشيد تا حکومت با پول نفت و تجهيزات روسي و چيني همه فضاي تنفسي ارتباطي شما را ببنده(مجبوره بخشي از پولهاي ارسالي براي راه اندازي جنگ در لبنان و سودان و يمن و ... را خرج سانسور شبکه ها و خريد باتوم و تجاوز به مردم خودش کنه!! و اين يعني تيشه به ريشه روحانيت شيعه و آزادي مسلمانان واقعي).

مطمئن باشيد خامنه اي دروغگو ميدونه چه گندي زده و چقدر از وفادارانش ريزش کرده اند بیخود نیست که خبرنگاران مدعو خارجی را با اتوبوس میبرند آزادی و همه شونو مجبور میکنند فقط تصویر صداوسیمای ایران را برای کانالشون ارسال کنند!. ميدونه که در هر صورت نميتونه تاريخ را به اواخر سال 87 برگردونه که آقايي ميکرد! ميدونه بيشتر اين جمعيت حاضر در 22 بهمن يا ضدش هستند يا حداقل باهاش نيستند اما اميدواره چون ميدونه نون مردم گرسنه دستشه ميدونه هنوز بادين فروشي ميتونه گول بزنه و ملتو از شهر ري و ورامين و روستاهاي ساوجبلاغ با يه چلوکباب و ... بياره تهران ميدونه اگه منابع کشورو به قدرتهاي خارجي بفروشه ميتونه بيشتر از اين حکومت کنه .
از کلافگي کارکردهاي شما به گه خوردن افتاده و ميدونه جايگاهش نزد روحانيون سنتي و کشورهاي معتبر چقدر افت کرده ميدونه اندازه يک دهه در اذهان مردم مسلمان و دنيا پسترفت داشته و ديگه با پول و کمکهاي مالي به بدبخت هاي جهان نميتونه يه نسخه هم رساله احکامشو بفرسته!! ولي خوب بايد حفظ ظاهر کنه و دروغ بگه. بذاريد بگه بنفعش نيست و اعتبار نداشته اش را خرابتر ميکنه احمدي نژاد اونو جک مردم کرد. بيشتر تفکر کنيم . با هم مهربانتر باشيم. هيچ عجله اي نکنيد فقط روشنگر باشيد اونها خودشون در اولين فرصت فرار ميکنند.





ناشناس

گفت...

khahesh mikonam ino to balatarin bezan doooste aziz!!
Magar Emam Hossein ba chan nafar raft be jang e yazid?!? va pirooz o sar afraz moond vase hamishe??





Peyman

گفت...

آفرین بر روحیه تان. نباید به قدرت پشتکارمان شک داشته باشیم.





ناشناس

گفت...

عرفان عزیز
مثل همیشه عالی بود. واقعا در بهترین زمان بهترین پست ممکن بود.
با خستگی و نا امیدی مفرط وارد بالاترین شدم و متن شما را خواندم و کلی انرژی گرفتم
اوضاع اینترنت بهتر شده است و از این به بعد بیشتر با شما در تماس خواهم بود

در ضمن 2 تا بلندگو را با کیسه فریزر پر آب از کار انداختیم
:)
فردا وبلاگ را به روز خواهیم کرد. البته الان هم یک خطِ جدید هست

پر امید باشید
شادی نزدیک است




Blog Widget by LinkWithin