header-photo

آغاز کمپین فرزندان سبز میرحسین در پاسخ به توهین حقیرانه آیت الله نوری همدانی به رییس جمهور موسوی


آیت الله نوری همدانی در اقدامی بسیار عجیب و به دور از شان یک مرجع همان طور که در فیلم زیر می بینید حاضران در درسش را تشویق می کند که علیه رییس جمهور موسوی شعار بدهند و او را به سبب نداشتن فرزند پسر ابتر بخوانند و علی خامنه ای را کوثر بدانند.

این کار بخصوص وقتی از جانب یک مرجع تقلید که باید آگاهی کامل به شان نزول آیات و روایات داشته باشد بسیار غریب  است چرا که ابتر لقبی بود که کفار به حضرت محمد به دلیل نداشتن پسر می دادند. به این ترتیب حضرت آیت الله از یک طرف رییس جمهور موسوی را هم شان پیامبر قرار می دهد و از سوی دیگر پیامبر را نیز به سبب ابتر بودن شایسته ی دشنام گویی و لعن و بدگویی می داند!


اما در جواب این توهین دور از اخلاق و ایمان (که بارها از شبکه ی یک سیمای کودتا پخش شده است) بیشماران سبز در دنیای مجازی در جنب و جوشی دل انگیز خود را پسر رییس جمهور موسوی خواندند و یا از او خواسته اند آن ها را به فرزندی بپذیرد. در وب سایت اجتماعی فرند فید کاربران اسم خود را به پسران میرحسین تغییر دادند (عکس بالا) و در فیس بوک هم بیشماران سبز صفحه ای را برای پسران سبز میرحسین باز کرده اند که همه می توانند به آن بپیوندند (اینجا)

این هم صفحه ی میر عرفان موسوی در فرند فید

رسانه شماییـــــــــــــــــــــــد لطفا این نوشته را برای دیگران هم بفرستید
حرف حساب ف-ی-ل-ت-ر است از دیگران بخواهید از اینجــــــــــــا مشترک شوند


2 comments:








ناشناس

گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.




ناشناس

گفت...

emame ma goooz ast kham,eneiii goh ast toye pire sag ham shashiii oon tarafdaratam hich gohi nistan khak too sare hamatoon ......
rooze margetoon nazdike....bebinam oon moghe ham eyne bolbol abtar kosar mikhooni...




Blog Widget by LinkWithin