header-photo

آقای اوباما اگر در انتخابات آمریکا تقلب می شد و مک کین را رییس جمهور اعلام می کردند از مردم جهان چه توقعی داشتید؟


جناب رییس جمهور باراک اوباما!
اول بگذارید جایزه ی صلح نوبل را تبریک بگویم و آرزو کنم که کارنامه ی شما در آینده هم شما و هم تصمیم گیرندگان نروژی را سربلند کند.

اما بعد:  بگذارید اول از انتخاباتی که به انتخاب شما انجامید بگویم: حتما یادتان می آید مردم آمریکا چه شوقی داشتند برای اینکه به شما رای بدهند و اینکه شعار "تغییر" چه هیجان و امیدی در دل رای دهندگان آزار دیده از سیاست های بوش ایجاد کرده بود. خوب می دانید که اکثر مردم دنیا در احساسات اکثریت آمریکایی ها شریک بودند و برای انتخاب شدن شما تلاش می کردند گرچه حق رای نداشتند. سرانجام شما انتخاب شدید و اشک شوق از چشم ها جاری شد و چشم های فراوانی به آینده امیدوار شد.

اگر تمام آن شور و شوق ها و انتظارات و تلاش ها را چندین برابر کنید آن وقت می توانید تصویری داشته باشید از آن چه در انتخابات ایران رخ داد. و اگر نارضایتی مردم آمریکا از بوش را چندین برابر کنید می توانید اندازه ای داشته باشید از نارضایتی مردم  ایران از احمدی نژاد و حامیانش. مردم استبداد زده و سرکوب شده ی ایران اراده اشان را استوار کرده بودند تا به خرافه و جنگ طلبی و بی لیاقتی از راه دمکراتیک صندوق رای پایان دهند. و البته شرکت 85 درصدی در این انتخاب بخوبی  می گوید که مردم چه میزان تشنه ی تغییر بودند و چه همت بزرگی برای آن به خرج داده بودند.

اما،  آقای رییس جمهور!، در ایران شبانه کودتا رخ داد و رای های مردم به غارت رفت و رییس جمهوری دروغی به دنیا معرفی شد. دروغ آن قدر بزرگ بود که طاقت در خانه نشستن را از مردم گرفت و خیابان های پایتخت ایران صحنه ی اعتراض میلیونی مردمی شد که در جستجوی رای دزیده شده اشان بودند. اما کودتاچیان به دستور رهبر ایران مردم را به گلوله بستند. گروه زیادی نیز دستگیر شدند و در زندان ها مجبور به اعترافات دروغین شدند، به آن ها تجاوز شد و تحت شکنجه های گوناگون قرار گرفتند. با وجود این ها مردم سرسختانه ایستاده اند تا حکومت غصب شده اشان را و رای شان را پس بگیرند و مجرمان را محاکمه کنند.

آقای رییس جمهور! با شرح آنچه گفته شد یک سئوال از شما دارم: اگر این تقلب و این اتفاقات در کشور شما می افتاد و آقای مک کین را به جای شما رییس جمهور اعلام می کردند و مردم را می کشتند و زندان می انداختند و مورد تجاوز قرار می دادند توقع شما از دیگر کشورهای جهان چه بود؟

با ادب و احترام
عرفان - حرف حساب
یک بلاگ نویس ایرانی

دکتر شریعتی: در مملکتی که فقط دولت حق حرف زدن دارد هیچ حرفی را باور نکنید

«حرف حساب» ف.ی.ل.ت.ر است لطفا نوشته های آن را با ایمیل به دیگران هم برسانید و یا از آن ها بخواهند از اینجـا مشترک شوند. با سپاس


1 comments:








ناشناس

گفت...

زیاد به حسین اباما دل خوش نکن. این مردک دستش با اخوندها یکی هست
Winston | Homepage | 10.10.09 - 1:13 am | #

به این میگن حرف حساب یه پیشنهاد دارم این متن رو به انگلیسی ترجمه کن بعد به کاخ سفید و جاهای دگه نامه بزن
البته این دمکراتها انسان های رندی هستند از چهره و رفتار ظاهریشان نمیشه تشخیص چهره واقعیشان را داد
یکی مثل همین ها تو ایران هست
هاشمش رفسنجانی
علی.ق | Homepage | 10.10.09 - 10:10 am | #

vaghean harfe hesab ro shoma zadid dastetoon dorost!
atiyeh | Homepage | 10.12.09 - 2:16 pm | #




Blog Widget by LinkWithin