header-photo

فارس نیوز: آمریکا از ایران خرسند است / علی خامنه ای: اگر دشمن از شما تعریف کرد یعنی کاری به نفع او انجام داده اید


 عادت کرده بودیم وقتی کسی انتقاد کند او یا باید عامل صهیونیسم باشد یا دست استکبار از آستینش در آمده باشد. در تظاهرات هم معمولا می رفتیم تا مشت محکمی به دهن استکبار بزدیم. حالا همه چیز برگشته: در تظاهرات روز سبز قدس ما مشتمان را به دهن کودتاچیان زدیم ولی ارزشی های مومن و ذوب شده بجای اینکه دو تا مشت به دهن استکبار بزنند دارند با همان شیطان بزرگ رو در رو مذاکره می کنند و غنی سازی را به خارج از ایران می برند. و مهمتر از همه این که مشاور امنیت آمریکا از همکاری ایران سر از پا نمی شناسد و می گوید:
«ما اكنون با يک ايران روبرو هستیم كه خواهان حضور در پاى ميز مذاكره است.»
 حتی فارس نیوز هم چهار آغوشه به استقبال خبر رفته و نوشته که آمريكا از همكاري ايران در موضوع هسته‌اي خرسند است. حال این ها را بگذارید کنار این منطق سید علی خامنه که حتما ذوب شدگان در او آن را به خوبی می دانند.  ایشان دو سال پیش می  گوید:

رحمت خدا بر امام بزرگوار ما كه ميفرمود از دشمنى دشمن، از دشنامِ دشمن نترسيد؛ وقتى او به شما بدگويى ميكند، اخم ميكند، دشنام ميدهد، بدانيد كه شما يك كار بزرگى انجام داده‏ايد يا داريد انجام ميدهيد كه او ناراحت است. از اين بترسيد كه از شما تعريف كند. اگر دشمن از شما تعريف كرد، اين نشاندهنده‏ى اين است كه شما يك كارى به نفع او انجام داده‏ايد.
حال پیدا کنید که دشمن کیست و دست استکبار از آستین چه کسی در آمده و توافقات اخیر به نفع کیست؟

کسانی که «حرف حساب» را با فیدخوان می گیرند لطفا نوشته های آن را با ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند از اینجـا مشترک شوند. با سپاس


1 comments:








ناشناس

گفت...

با سلام
نکته جالبی بود ولی متاسفانه در طرف مقابل ما عده ای خشک مغز یا مزدور قرار گرفته اند که یا با این همه شاهد و استدلال بازهم ذوب در ولایت هستند و یا به دلیل مزدوری سود خود را در نپذیرفتن می بینند.
با این حال نکته سنجی شما قابل تقدیر است.

در ضمن، از بلایی که بر سر لینک ویدیوی اتحاد برای آزادی آمد بسیار سرخورده شده ام!
فردا شب که شبِ موعد است باید تمام تلاشمان را برای پخش وسیع آن انجام بدیم. آیا شما ایده ای دارید؟

موفق باشید

-------------------------------------

عرفان: ممنونم از توجهت. مشکل این است که دنیای مجازی اخلاق خودش را دارد. گاهی برخی خبرها خبرهای دیگر را در پنهان می کنند. دلایل دیگری هم هست که صلاح نیست علنی گفته شود. فکر خاصی به ذهنم نمی رسد. شرمنده. ولی شما واقعا برای آن ویدئو زحمت کشیده اید و من هم ناراحتم که به خوبی دریافت نشد. یک پیشنهادم اینه که برای موج سبز لینک های ویدئو را بفرست. هم برای موج سبز و هم برای راه سبز و ... .

خسته نباشید. کارها و نوشته هایتان خیلی موثر است و من واقعا از شما ممنونم. سربلند باشید. با احترام و ادب ، عرفان


Anonymous | 10.05.09 - 7:03 pm | #




Blog Widget by LinkWithin