header-photo

در پی بی لیاقتی مجلس خبرگان پیشنهاد تشکیل شورای فقیهان مستقل به سرپرستی آیت الله العظمی منتظری


مجلس خبرگان هفته ی گذشته به جای آن که علی خامنه ای را به سبب سوء مدیریت و بری شدن از عدالت استضیاح کند در بیانیه ای همچنان وی را مورد تایید قرار داد تا مردم ایران بدانند که انتخابی بودن نمایندگان و کلا انتخابات در ایران یک نمایش مسخره بیش نیست. حال که از روحانیون وابسته به زر و زور کاری بر نمی آید و حتی روحانی مستقل و حق گویی همچون آیت الله دستغیب مورد تهدید و بازخواست قرار می گیرد وقت آن است که روحانیون درجه اول ممکلت در برابر این فریبکاری دینی تصمیمی تاریخی بگیرند و با تشکیل شورایی فقاهتی با هدایت ها و احتمالا سرپرستی آیت الله العظمی منتظری و یا شورای مرکزی در برابر کودتای نظامی ولایت مطلقه قرار بگیرند و دینی که آن ها منادی آن هستند را از دست سوء استفاده کنندگان نجات دهند.

مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم می توانند زمینه های سازمانی این شورا را فراهم کنند و پیش نویس آن را به آیات عظام منتظری، اردبیلی، صانعی، بیات زنجانی و نماینده ی آیت الله سیستانی (و ...) ارائه دهند و هر چه سریعتر با ایجاد این نهاد  مستقل از هرز رفتن نیروهای مراجع جلوگیری کرده و جبهه ای واحد علیه فریبکاری دینی تشکیل دهند.

کسانی که «حرف حساب» را با فیدخوان می گیرند لطفا نوشته های آن را با ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند از اینجـا مشترک شوند. با سپاس
Blog Widget by LinkWithin