header-photo

آقایان علما یک دروغ روزه را و یک باد وضو را باطل می کند این همه جنایت رهبری را باطل نمی کند؟

آقایان علما مگر به فتوای شما یک دروغ روزه را باطل نمی کند و یک باد وضو را؟ حالا چرا این همه جنایت و تجاوز یک رهبری را باطل نمی کند؟ این چه اسلامی است که برای ابوقریب که مسبب آن آمریکاییان بودند فریادتان گوش فلک را کرد کرد ولی برای تجاوازات و جنایات کهریزک که مجریانش ماموران ولایت مطلقه ی فقیه بودند در محاق خاموشی فرو رفته اید و فریاد انسانیت و دین تنها از حلقوم شیخ شجاع مهدی کروبی بر می آید؟ آیت الله ها کجایند که دفاع از اسلام را شانه های تنهای یک شیخ باید تحمل کند؟

چه شده است که سال هاست به نام دین آدم می کشند، شکنجه می کنند، زندان می اندازند، بی آبرو می کنند، ریا و دروغ و تملق را رواج می دهند و شما ساکتید؟ چرا یک دختر محجبه را در فرانسه به دانشگاه راه نمی دهند بیانه می دهید ولی زنان لخت را به نماز جماعت وا می دارند سکوت مرگبارتان وجدان انسانیت را آزار می دهد؟ این چه دینی است که در آن امام جمعه با زنان مردم می خوابد و شما ساکتید؟ این چه دینی است که خانه ی عفاف در کرج درست می کنند که خودشان با زنان بخوابند و شما ساکتید؟ این چه دینی است که مردم را به جرم همجنس بازی و زنا اعدام و سنگسار می کنند و بعد خود مجریان هم زنا می کنند و هم لواط آن هم با نهایت وحشی گری و شناعت؟

آقایان علما دیگر نمی خواهد به فکر مردم ایران باشید به خاطر همان دینی که از قبل آن نامی (و بسیاری نیز نانی) به هم زده ا ید و شاید هنوز دل به ترویج آن دارید فریادی بر آورید و کاری بکنید که اگر دیر بجنبید آتش بنیان کن خشم و اعتراض و نفرت مردم از این همه ظلم و شناعت خشک و تر را با هم خواهد سوزاند.

لینک مربوط به برخی جنایت های کهریزک
نام و نشانی بعضی از شهیدان جنبش سبز را اینجا ببینید

---------------------------------------------------------------
کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.
http://harfehesaaby.blogspot.com/feeds/posts/default


1 comments:








ناشناس

گفت...

Well Done, daghighan hamine, dastane in akhonda, gheseye zarbol masaly hast ke migan, marg baray hamsaye khobast, hast, baray ina hichi bad nist, har khiyanat va jenayaty ke dost daran be esme DIN VA ISLAM mikonan, bad in hame ham edea daran, valli vaghean delam mikhad bedonam, ina be khoda eteghad daran aslan???? Aya ina aslan fekr mikonan ye rozi ke ishala on ye roz be zody khahad bod, MIMIRAN!!!!!! AREZOYE MARGE HAMASHONO DARAM, AMIN
Sogol | 08.14.09 - 12:42 pm | #

كارهايي كه اين دلقك مي كنه همه واسه نونه
Anonymous | 08.15.09 - 6:36 am | #

زیر پل کریمخان - دوشنبه ساعت 16:00 ، حمایت بی سابقه از مهدی کروبی در مقابل حملات کم سابقه علیه مهدی کروبی
man | Homepage | 08.15.09 - 1:52 pm | #

BA DOROOD BAR RAVAN PAK SHAHIDAN

1) BAND 111 GHANOON ASASI EJRA BAYAD GARDAD

2) "SHORAYE RAHBARI ROHANYOON" BE RAHBARI AYAT OZMA MONTAZARI, SANEI, MOUSAVI ARDEBILY, BAYAT ZANJANI, TASHKILL BAYAD GARDAD.

MAZDAQ
MAZDAQ | Homepage | 08.16.09 - 2:19 pm | #

این جمله تاریخی و تاریخ ساز رئیس جمهور موسوی فقط چهار کلمه است:

"اصل نظام مردم هستند!"

اصل نظام مردم هستند...اصل نظام مردم هستند...اصل نظام مردم هستند...اصل نظام مردم هستند...اصل نظام مردم هستند...
و
حفظ نظام یعنی حفظ مردم!
سرفرازی، عزت، آزادی، رفاه، آرامش و آسایش این ملت نجیب که زخمی و داغدیده بدتر از مغولان است!

باید هر چه زودتر باندهای جهل و جنون و جنایت خامنه ای را به زباله دانی تاریخ فرستاد.

دوستان و یاران شبکه های خودگران را تشکیل و شبکه های مجازی را به "فیزیک محلات" پیوند زنیم! به هر مغازه... مسجد... پارک... زمین بازی... پاتوق.. تا دورترین دهات کشور!

راه درازی در پیش داریم. اما ما شگفتی قرن را رقم خواهیم زد!
آرش | Homepage | 08.20.09 - 6:46 pm | #




Blog Widget by LinkWithin