header-photo

امروز حرام دین حلال شده است و مراجع حق ندارند ساکت باشند

این دزدان وقیح همه ی سرمایه های مردم را به غارت برده اند. این بار روی سخنمان با مراجع است. امروز روز سکوت نیست. تمام پایه های دینی مردم که به هر حال بخشی از فرهنگ امروز است مورد حمله قرار گرفته است. مراجع مثلا وجدان دینی جامعه هستند.  اگر مراجع این دزدی آشکار را علنی محکوم نکنند و اقدامی در جهت بازگرداندن رای مردم به آن ها صورت ندهند دیگر باید در بست فاتحه ی دین و دین داری را در ایران خواند و مردم حق دارند از این پس هر حرامی را حلال بدانند. اگر قرار باشد دزدان بر ایران رهبری کنند دیگر جایی برای مراجع و دین نیست.

جای تردیدی نیست که این انتخابات و این گونه اعلام نتایج حجت را بر همه تمام کرده است. این راهزنی رای مردم، تعیین کننده ی جهت تاریخی حرکت مردم ایران از همه جهات خواهد بود. اگر مراجع می خواهند دین نقشی در این تاریخ داشته باشند به کمک راستی و درستی بیایند وگرنه مردم ایران برای همیشه هم دین سیاسی و هم دین غیر سیاسی طرفدار تقلب و دزدی را برای همیشه به زباله دانی خواهد انداخت.

خواهشمندم دوستانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فیدخوان دریافت می کنند جهت نشر آن از طریق ایمیل کوتاهی نکنند. با سپاس فراوان


1 comments:








ناشناس

گفت...

مشکل اصلی خود مراجع هستند رفیق
دل خوش داری ها
یه کسی | 06.13.09 - 12:28 pm | #

گه مفت خوردن كه ديگه كوپني نيست پس بيشتر بخور مرتيكه زر زدي ها.
hossein | 06.13.09 - 1:02 pm | #




Blog Widget by LinkWithin