header-photo

نقشه ی یک انفجار بزرگ برای منحرف کردن اذهان از کودتای انتخاباتی و ...

حضور مردم در خیابان ها کودتاگران را غافلگیر کرده است. برای کامل کردن کودتا اینان احتیاج به امنیتی کردن فضا دارند که تاکنون با حضور ساکت مردم خنثی شده است. از طرفی گمانه بر این است که یک خطبه ی تند نماز جمعه ای هم نتواند چاره کار کند. بنابراین برای منحرف کردن اذهان عمومی و ساکت کردن منتقدان و معترضان احتیاج به حادثه ای در سطح امنیت ملی دارند. به نظر می رسد وقوع چنین حادثه ای در نماز جمعه ای که رهبر در آن حضور دارد ایده ال باشد. در آن صورت بحث کودتای انتخاباتی به حاشیه رفته و معترضان دستگیر شده و دستگیر نشده برچسب خائن و برانداز می گیرند و بهانه ای برای سرکوب خونین مردم پیدا می شود. و این یعنی دفن تلاش ها و خواسته های بحق مردم و پایمال شدن خون شهیدان آزادی. آگاهی عمومی از چنین نقشه  ای حتی اگر صد در صد موثق هم نباشد باعث خنثی شدن آن خواهد شد.

لطفا در سطح وسیع اطلاع رسانی کنید

( اقتباس از نظر وارده از طرف یک خواننده و یک ایمیل)

کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.


1 comments:








ناشناس

گفت...

لطفاً داخل اسم لینک در balatarin یک مهم و فوری هم بذارین، خیلی ممنون،قضیه خیلی جدیه، توروخدا سریعتر زمان نداریم، فقط 8 ساعت تقریباً مونده
مهیار | 06.18.09 - 11:50 pm | #

My friends,

I am worried as hell.
I have premonitions.
Something inside me tells me they are going to
do self-sacrifice. They are going to have a staged
terrorist attack say during tomorrow's Friday prayers
and then play the role of the victim. They are going to
confiscate the martyrs and martyrdom.
I can't sleep tonight.
armanika | 06.19.09 - 12:22 am | #

salam
mitunam azatun khahesh konam ye davatnameh balatarin baram befrestid. mitunid be safeh Iranian Voices to facebook biaynd va page mano bebinid.
har irani yek resaneh
mamnoon

---------------

ایمیل شما؟!
Iranian Voice | 06.19.09 - 12:48 am | #




Blog Widget by LinkWithin