header-photo

خطاب به آیت الله سیستانی و دیگر علما: اگر این اسلام است ما به اسلامتان کافریم

بارها دیده ایم که علما با شنیدن اخبار چچن و بوسنی و غزه و عراق و افغانستان و یا لبنان بلافاصله اعلامیه صادر می کنند و فارغ از بعد مسافت و یا سنی و شیعه بودن قربانیان، قاتلان را محکوم و با قربانیان و بازماندگانشان اعلام هم دردی می کنند. بارها دیده ایم وقتی رای مسلمانان نادیده گرفته می شود (در غزه و الجزایر) باز علما ساکت نمی شینند و اعلام موضع می کنند. بارها دیده ایم اگر یک محجبه را به فلان دانشگاه اروپایی راه ندهند علما  وا اسلاما گویان این حرکت ها را محکوم می کنند. اکنون آیا این همه تقلب و دزدی و دروغ و سرکوب و ظلم و خونریزی را در کشور خود نمی بینند؟ آیا این همه جنایت و خدعه برای موضع گیری و محکوم کردن و فتوا دادن کافی نیست؟

آقایان علما اگر اسلامی که شما علمای آن هستید همان است که با سکوت خود جانب قاتلان و متقلبان را گرفته اید ما  به اسلامتان کافریم. بد هم نمی گوییم که ما از نیاکان زردشتی آموخته ایم: پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک. اما بدانید که این روزها روزهای آزمایش و شناخت است. هر  ساعت و هر دقیقه ای که می گذرد مردم شفاف تر دین و مدعیانش را می شناسد و کارنامه ی 30 ساله ی مدعیان راستی و درستی را باز نویسی می کند و در دفتر تاریخ ثبت می کند.



----------------------------------------------------

کسانی که نوشته های حرف حساب را از طریق فید خوان می گیرند لطفا نوشته ها را از طریق ایمیل به دیگران هم برسانند و یا از آن ها بخواهند که مشترک شوند.


1 comments:








ناشناس

گفت...

سلام عرفان این ادرس فیدت در ایران کلا فیلتره همون ادرس فید بنر رو بذاری فیلتر نیست در ضمن فید بنر یه کد داره که می تونی بذاری تو وبلاگت هر کی دوست داشته باشه عضو خبرنامه ی وبلاگت بشه و هر مطلب جدید رو بفرستی به ایمیل کسای که عضو فید وبلاگت هستن . وب سایت وبگذرم این سیستم رو داره از هر کدوم خواستی استفاده کن
سیروس | Homepage | 06.23.09 - 1:11 am | #

Agar Hosein in ast, hagh ba yazid bood.
Motahayer | 06.23.09 - 1:57 am | #

یام دوست عزیز
همه میدونیم که در حال حاضرچه شریط سختی در دخل کشوروجود داره میدونیم چه کار بزرگی بدست مردن در حال انجام شدنه من متنی را که بیان احساسم بعد از شنیدن شهید شدن ندا بودتو کامنت بعدی میگذارم. اما میخوام از همه شما دوستان که دست اندر کار این حرکت شگرف هستید خواهش کنم مواظب باشید این حرکت رادیکالیزه نشه چون هرچه رادیکالتر بشه نیروهای بیشتری از دست میده و قدرتش کمتر میشه.دوستان باهمه سختی کهوجود داره سعی کنند احساسات خودشون و کنترل کنند. همه هدف طرف مقابل از خشونت عریان رادیکاله کردن و سپس مزوی کردن جنبش هست
پیروز باشید
صادق | 06.23.09 - 7:20 am | #

به همه خواهران و برادران ندا:
گرچه امروزهمه ایرانیان شریف دراقصانقاط دنیاعزادارنداما سیل اشکی که از چشمانشان جاریست اشک سربلندی و افتخار است
شما پیروز شدید! حتی اگر همه چیز در همینجا متوقف شود. شما اجازه ندادید جوش و خروشتان برای دست یافتن به خواسته های بر حقتان ابزار دست آبروباختگانی قرار گیرد که خود را مالک همه چیز مردم دانسته اند و برای کسب آبرو همواره جان،مال،حیثیت،وطن و همه ارزشهای انسانی ملتی را به بازیچه گرفته اند. شما امروز به دنیا نشان دادید که چه فاصله عمیقی بین خواسته های دموکراتیک مردم ایران و آنچه دارو دسته خامنه ای و رجالگانی مثل احمدی نژاد مطرح میکنند وجود دارد. امروز دنیا میداند نه تنها احمدی نژاد و خامنه ای نمایندگان واقعی این ملت نیستند بلکه با سواستفاده از نجابت این مردم همه چیز آنها را دزدیده اند و همه خباثت و پلیدیهای خود را بنام این ملت بزرگ به دنیا قالب کرده اند. شما با حرکت خود باعث شدید جرثومه زور و تزویر بالاخره چهره خبیث خود را از پشت نقاب رهبر معنوی و صالح خیرخواه بدر آورده و عریان در مقابل شما قد علم کند. آری! اینکه جبهه زور و تزویر وادار میشود آخرین مهره خود را به این میدان بیاورد معنایی جز پیروزی ملت ایران ندارد. هرچند همه ما امروز عزادار هستیم. شما پیروزید زیرا امروز دنیا به چشم دیگری به شما نگاه میکند.
صادق | 06.23.09 - 7:23 am | #




Blog Widget by LinkWithin