header-photo

سایت نفوذی اصلاحات و چرخش دوباره بر علیه خاتمی

سایت اصلاحات یک سایت نفوذی است و در اصل حمایت کننده ی قالیباف است. بعد از اعلام نامزدی خاتمی و استقبال از او در استان ها در یک جهت گیری ناچار اعلام کرد که مخالفتش با خاتمی را کنار می گذارد:

با همه نقدهایی که به سید محمد خاتمی داشتیم و داریم معتقدیم نباید در دورانی که وارد میدان شده است و رسانه ای ندارد  او را تنها گذاشت .

اما به محض اینکه موسوی اعلام نامزدی کرد دوباره به روال مخالفت (این بار خیلی شدیدتر) با خاتمی برخواسته است و عملا ثابت کرد که عهدی که داده بود فریبی بیش نبوده است. سه تیتر اصلی سایت اصلاحات هم اکنون این ها هستند: «آقای خاتمی ! دروغ می گویند»، «خاتمی: ترجیح می دهم و ترجیح می دادم میر حسین موسوی بیاید.»، «خاتمی: به نفع جناب میرحسین کنار می روم». و در ستون جانبی هم از قول عباس عبدی می نویسد: «خاتمی نمی تواند پیروز شود» و یا از «غیبت معنا دار خاتمی» تیتر می زند و یا اینکه در بالای صفحه ی یک نظر سنجی می گذارد که اگر خاتمی کنار بکشد به چه کسی رای می دهید؟

خلاصه آن که چون جناب قالیباف گفته بود اگر خاتمی بیاید نمی آید حالا اصلاحات تمام نیروهایش را بسیج کرده تا خاتمی را به نیامدن بکشاند تا سردار خلبان دکتر قالیباف بیاید. 
Blog Widget by LinkWithin