header-photo

برای مسئولان جمهوری اسلامی هر روز 13 فروردین است و مردم ساده لوحان همیشگی!

تلخ است وقتی می بینیم زندگی روزانه و ادبیات رسمی و سیاسی امان آن قدر با دروغ های هر روزه آجین شده که دیگر نمی توان یک دروغ سیزدهی گفت که به خاطر بی معنی بودنش لو نرود: تو گویی برای مسئولان جمهوری اسلامی هر روز 13 فروردین است و مردم ساده لوحان همیشگی. می گویید نه؟ به یمن در کردن سیزده بدر مجازی در عالم وبلاگی فقط 13 دروغ از دروغ های سالیانه حاکمان جمهوری اسلامی را در زیر می آورم. قضاوت با شما.

1. مگر نه این است که هر هفته در شهر 12 میلیونی تهران نماز جمعه با شرکت چهل تا پنجاه هزار نفر که بیشترشان بسیجی های مامور و سربازان پادگان ها هستند برگزار می شود و همیشه می شنویم نماز پر شکوه جمعه با خیل عاشقان امام زمان و .... برگزار شد. آن هم زمانی که نماز جمعه تنها فعالیت اجتماعیی است که حمل و نقل رایگان هفتگی برای آن در نظر گرفته شده است.

2. مگر نه این است که همیشه عاشقان خدمت تبدیل می شوند به تشنگان قدرت و با چنگ و دندان و فامیل و باجناق به تمام پایه های میز قدرت می چسپند و با هزار ترفند و ناجوانمردی همه کس و همه چیز را فدای ماندن در قدرت می کنند. از این دروغ هر روزه بزرگتر؟

3. مگر نه این است که دیگر واژه «مردم» آن قدر هر روز به دروغ استفاده می شود که دیگر حال همه به هم می خورد. همه دیگر می دانند که مردم یعنی گروه خاصی از ده درصد طرفداران یک گروه خاص که امروز نامشروع در قدرت هستند.

4. مگر دروغ بزرگ حکومت جمهوری اسلامی ایران همین کلمه ی ایران نیست؟ مگر نه این است که منافع ملی مفهومی دست چندم و شده است و ملی گرایی یک جرم؟ دروغ از این هر روزه تر: جمهوری اسلامی ایران؟

5. مگر انتخابات در ایران بزرگترین نمایش دروغ نشده است؟ لیاقت من و شما باید به تفاله های رد شده از فیلترهای چند لایه ی خودی یاب و قلع و قمع کننده مزاحمان و نامحرمان رای بدهیم. تازه آن وقت هم رای دادن تکلیف ا ست و نه حق.

6. امام خمینی در بهشت زهرا در اولین سخنرانی (نقل به مضمون): «ما آمدیم هم دنیا و هم آخرتتان را آباد کنیم.... محمد رضا قبرستان های شما را آباد کرد. .... ما آب و برقتان را مجانی می کنیم .... مسکن را ارزان می کنیم.» شروع انقلابی که با دروغ باشد عاقبتش از این بهتر نمی شود.

7. خاتمی رسما اعلام کرد و قول داد که انتخابات مجلس هفتم را در صورتی که آزاد و رقابتی نباشد برگزار نخواهد کرد. او این انتخابات را به امر رهبری بزگزار کرد تا ثابت کند که هر کس بخواهد با این دستگاه کار کند باید دروغ گویی را بیاموزد تا بماند. البته قضاوت تاریخ متفاوت خواهد بود.

8. مگر احمدی نژاد نیامده بود نفت سر سفره ی مردم بیاورد؟ آن وقت خودش آشکارا گفت که من چنین چیزی نگفته ام. مگر او نگفت که وقتی نفت از 10 دلار می شود پنجاه دلار مردم باید تاثیرش را در زندگی اشان حس کنند؟ مگر او نگفته بود که آمده تا با خانواده سالاری مبارزه کند پس این همه باجناق و بی جناق و برادر و خواهر و داماد و عروس سر سفره ی دولت و مجلس چه می کنند؟ بس کنید دروغ گویی بی شرمانه را.

9. بازهم جمهوری اسلامی ایران: دروغی به شدت بزرگ: حوزویانش حکومت اسلامی می خواهند و اسلامیانش زن های برهنه را به نماز وا می دارند تا چشمان اسلام در لذت کامل بسر ببرد و مجریان خانه های عفتش (در کرج) با پناه آوردگان به خانه شب خوابی می کنند. اسلام و اسلامی دیگر برای مردم ایران یک شعار نیست یک دروغ تلخ است.

10. می گویند ربا حرام است. عجب دروغ هر روزه ی خنده داری! تمام سیستم بانکی با کلاه شرعی سود اداره می شود. البته در گوشه و کنار کسانی هم گفته اند که بانکداری اسلامی تنها یک دروغ است ولی ولایت مطلقه ی فقیه بهتر می داند!

11. دانشجویان و ناراضیان را با فشار و شکنجه های روانی و جسمانی به اعتراف های دروغ وادارمی کنند و هوار دروغ می زنند که شکنجه ندارند و زندانی عقیدتی ندارند.

12. باز مگر نه این است که تقریبا تمام عمامه داران تریبون بدست داخل قدرت که مردمان خوش باور را به تقوا و قناعت و تحمل سختی دعوت می کنند خود سرمایه داران بزرگ مافیای قدرت و ثروت هستند؟ این دروغ سخیف دیگر بسیار چندش آور شده است.

13. آخر اینکه دروغ بزرگ دیگر تمام دوران جمهوری اسلامی پنهان کردن و تحریف کردن و دروغ بستن به صفحات تاریخ گذشته ایران است: چه این تاریخ به تازگی حکومت های رضاشاه و محمد رضا شاه پهلوی باشد یا به قدمت حکومت های نمونه ی هخامنشیان و آیین های باستانی ایران. دروغ بافی و پنهان کاری تاریخی جمهوری اسلامی در عصر اطلاعات شاید در تاریخ کشورهای جهان بی سابقه باشد. ء


2 comments:








ناشناس

گفت...

حرف حساب گرامی اکثر روحانیون مخالف رفتارهای حکومتند و انتقادات تندی هم دارند اما رسانه ها مانع انتشار آنند و نمی گذارند رسانه های مستقل در اختیار روحانیت ریشه دار قرار بگیرد مگر ندیدیم که سایت های شیعی را فقط به خاطر انتشار اخبار مراجع مستقل بلافاصله فیلتر کردند و تعطیل نا کسی این پیا م های استقلال حوزه را نشنود از طرف دیگر حکومت هم خوشخالست که امثال مخالفین در بیرون تمام روحانیت را جمع میبندند در حالیکه واقعیت این نیست الان هم حکومت بیشتر نظامی است و اینهایی هم که از روحانیت حضور دارند عده ی قلیل و کم سوتدی هستند که در حوزه هم جایگاهی ندارند.به نظر من ما با جمع زدن و استفاده از واژه هایی که کل روحانیت را هدف قرار میدهد به تثبیت حکومت کمک میکنیم در این راهش و همچنین با ضرباتی که به دین از جاتب مخالفین به حکومت حمایت میشود که بسیار خطرناک است چون جامعه شدیدا مذهبی ایران این را نمی پذیرد





ناشناس

گفت...

سلام دوست گمنام اگر توجه کنید بنده نیز محدود کردم و گفته ام: «تقریبا تمام عمامه داران تریبون بدست داخل قدرت»

سپاس از نظرتان.ء




Blog Widget by LinkWithin