header-photo

تغییر اخیر بالاترین و لزوم خبررسانی به کاربران

مدتی است (دو روز) که تغییراتی در وضعیت انرژی کاربران بالاترین داده شده است. این تغییرات به نظر می رسد نصف تا یک سوم شدن انرژی و تجدید شدن تدریجی آن در بسته های کمتر و در طی بیست و چهار ساعت می باشد. (گرچه جزییات و دلیل این تغییر اعلام نشده است.) نکات زیر در این باره قابل اشاره است.

1. فارغ از درست و یا نادرست بودن این روش، احترام به کاربران بالاترین ایجاب می کند که از تغییرات عمده ای اینچنین از پیش با خبر باشند. مسلما حدود ده هزار کاربر حق دارند از تغییراتی که فعالیت روزانه اشان را تحت تاثیر قرار می دهد به درستی خبردار باشند. شاید برای شماری از کاربران اهمیت این تغییراز خبر تقدیر از بالایارهای عزیز کمتر نباشد.

2. گذشته از آزارنده بودن این روش برای کاربران قدیمی تر، به دلیل تجدید تدریجی انرژی تداوم کار تمام کاربران با اخلال مواجه شده و در نتیجه کاربران باید مدت طولانی تر در بالاترین به انتظار تجدید انرژی باشند که با نیت گردانندگان برای جلوگیری از اعتیاد به بالاترین و احترام به وقت آن ها سازگار نیست.

3. خوب است ترتیبی اتخاذ شود که در مواردی اینچنین که نحوه ی کار تمام کاربران تحت تاثیر قرار می گیرد نوعی نظرخواهی نیز برقرار باشد تا اول اینکه تغییرات با رعایت تمام جوانب صورت بگیرد و دوم اینکه بازخورد و نظر کاربران پس از تغییرات برای بازبینی احتمالی تغییرات مورد استفاده قرار گیرد.


3 comments:








ناشناس

گفت...

سلام عرفان جان در قسمت لینک های خترجی سایتم به وبلاگ شما لینک دادم اله





ناشناس

گفت...

شلام اقا من نوشتم لینک های خارجی این چرا غلط املائی برام من زده اله





ناشناس

گفت...

سلام…اين تيکه ات خيلی باحال بود :” …که با نیت گردانندگان برای جلوگیری از اعتیاد به بالاترین و…”… اِ ؟ …پس اينها نگران اعتياد و ذغال و سرنگ و زرورق ما هم هستند و ما خبر نداشتيم؟؟…:)) چه شايتی..به..به… :))




Blog Widget by LinkWithin